Home
Home  /   Зарубежные тексты песен  /   Dreamville & JID - Barry From Simpson

Dreamville & JID — Barry From Simpson

Artist: → Dreamville & JID




 

 

 

Dreamville & JID — Barry From Simpson — lyrics

 

 

 

 

[Intro: JID, DJ Drama, and Young Nudy]
Cook that shit up, Quay
Yeah, hmm
Oh and of course I got to shout my nigga, Barry
I mean Quay, goddamn, Columbia, that nigga, goddamn, so Eastside
Boy he better, goddamn, come to the studio and check his pockets (Yessir)
Bringin’ thirty rockets, Eastside niggas don’t play, haha (SinceThe80s, I fuck with it), uhh

 

 

 

 

 

[Verse 1: JID & DJ Drama]
Either you do or don’t do it
If you put me to it, I’mma get it done (Gangsta Grillz)
From a city that don’t see the sun
Either you a sinner or a citizen
Niggas ain’t runnin’, they gettin’ guns or a chopper that’s little as Big Sean
He on the block with that Barry Bonds
I was with Barry from Simpson (Shit)
Stockin’ bonds, talkin’ funds
Clockin’ money, the game a jungle
We playin’ Jumanji, I’m in Jamaica
JID playin’ rugby, stand in my Vans
Stan Van Gundy, stand on my plan
Plant on my stands, man of my word, word up my man
Heard I got work, work what you serve, oh verse by versе
My verb like perc, I slow it down, my vеrse like syrup
I like the sound, gun rounds on mother Earth
With a little pump you get smoke like Purrp
Get a nigga jumped, don’t fuck up my shirt
Nigga J.I.D stand for «Jumped In Dirt»
When the western squirt, it does wonder works
‘Till you with the monsters in the underearth

 

 

 

 

 

 

[Interlude: Young Nudy, JID & DJ Drama]
Umm, bitch
You know Zone 6, nigga, you know we do shit like that you know
We get money, you know what I mean, that shit go through the money counter
It green, come out blue
Oh you niggas don’t want us to bring DiCaprio back
Stay true to yourself, nigga, real ones only, pussy
Bitch (Bitch)
It’s not what you want
Shit

 

 

 

 

 

 

[Verse 2: JID & DJ Drama]
Either you do or don’t do it
God put me to it, didn’t help me through it
Homie had to work around the hood
But if heaven’s waitin’, what the hell we doing?
Back on Glenwood, lookin’ for juugs
Black owned businesses distributin’ goods
Put crack on blacks and then shackle a foot
They go back to back the way back to back (J-I-D)
And we was back in the woods, runnin’ from white niggas
Night killers, tri-pillage, my village, trifling, idealist, identity crisis
I dig it, I get it, I’ve been in fights that I didn’t win and I didn’t die
But they didn’t live, so we did it right
Better not get in if you’re not gonna slide
‘Cause you not gonna fit, just stay inside
Don’t play no fence, no switch no sides
Go grab a switch, JID Jackson Five
Joe’s whipping kids, Mike’s still alive
Pour up some Prince, pro nigga rights
Hold up your fists, throw up your sign
Throw up your clique, throw down and fight
I fucked up my fit, but you ain’t gon’ hit ’cause I ain’t no bitch

 

 

 

 

 

 

[Interlude: Young Nudy, JID & 2 Chainz]
Umm, bitch
Fuck you know ’bout they Glock with that switch on it, nigga, hahaha
I like that right there, yessir
You know we got them bitches in the spot ’round the trap (Yeah)
Roll inside, don’t swipe (Bitch), bitch goin’ brazy in the bitch, ya heard me (Tony, bitch)

 

 

 

 

 

 

[Verse 3: 2 Chainz]
I’m on the green, like I’m in the golf
I sold back, so this pillow talk
I made a juug off a dinner fork
I ain’t goin’ back and forth, dental floss (Woo)
When this denim on, it’s dinner time (Yeah)
I eat a rapper like the sixty-nine (Pussy)
I done flipped the pack, I done flip some racks
One thing I ain’t did was flip some fries (Nah)
Everything big, gonna minimize (Big)
Eeny-miney-mo is how I pick a ride
Either us or them, you need to pick a side (Tell ’em)
When she come through, she like «This a vibe»
My neighborhood, it got gentrified
Yard filled with Black Lives Matter signs
My trigger finger need calamine
What do the heartless do for Valentine’s? (Boom)
Valet park, and I skipped the line (Bump it)
Can’t win if you quit tryin’ (Yeah)
Been had the baddest bitch, that’ll Trick your Daddy like Slip-n-Slide (Woo)
On the mission, my opponent missin’
Wraith came with the solar system (True)
Strip club, pole position
Gettin’ money, so consistent
[Outro: Young Nudy, 2 Chainz & DJ Drama]
Guns imported (Bitch, bitch)
You have money, you livin’ fly, you feel me?
Get high as much as you want to (Bitch, bitch)
Ain’t gotta stress about it, nothin’ to stress on your B roll, nigga
You know what I mean?
Gangsta Grillz

 

 

 

 

 

 

403790cookie-checkDreamville & JID — Barry From Simpson
Просмотры 88






When singing your favorite songs, do you often get confused in words? Or maybe you want to play a song, but you don’t know its full content? Do you often find it difficult to find the lyrics of the songs you like? Did the found platforms give you incorrect content? Or are you one of the big fans of karaoke, but do not always have the opportunity to visit special places?


Our portal is a unique find and your best assistant in this matter. Our platform contains a huge amount of texts for the most popular and in-demand songs. We have developed this site especially for you, for all fans and not only! You no longer have to go out to public places to have a good time! Now you can enjoy singing right from home, and any other convenient and desirable place for you! From now on, you can arrange your karaoke evenings in the most unusual locations, alone with yourself, as well as with your loved ones. There is no more need to suffer, singing the words of your favorite songs at random. Using our platform, you will greatly simplify your life, and you will be able to find multiple lyrics for songs of various genres and times, from the oldest to the latest novelties.

The database of our platform contains a large number of texts of the best and most relevant compositions of all time. On our portal you can find contents of Russian, Kyrgyz, Kazakh, Uzbek, Turkish, foreign, and even Ukrainian songs.
We regularly update our site with qualitatively selected materials, carefully checking the correctness of the content of the published texts.

Our platform is constantly updated, and thanks to its maximum functionality, it is very simple and convenient to use. You can easily find the content of any song you like using the search bar. You can also choose something new from the pre-made categories.

If you encounter any display problems or search problems while using our platform, etc., you can always contact us. A team of our qualified specialists will carefully study your appeal, and will definitely correct all the inconveniences that have arisen as soon as possible.

Read completely